tisdag 12 maj 2009

Jag har fått mitt clubkort

Nu är jag hemma igen. Va inte bort så länge. Skulle bara äta och sen åka hem igen. Morsan orkade inte laga mat så vi åkte in istället. Mkt trevligt må jag säga..! Haha

Btw så har jag fått mitt clubkort hos JC nu. Det tog inte alls lång tid *host*! Jag hade nästan glömt att jag beställt ett kort från dem. Det är ett teckan på att det tog lång tid! Vanligen går jag och väntar och små tjatar lite på morsan att hon ska ringa och fråga var i helvete mina nya saker är.

Mitt clubkort, nu är det bara att börja storhandla där så jag får en massa poäng!

Här gör den sig bra tillsammans med de andra korten jag har! Hmm, vilken butik är näst på tur att skaffa sånt där förbaskat kort hos då? Fridolf kanske, har de ens något kort?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar