tisdag 12 maj 2009

Eurovision och Desperate

Har precis kollat klart på Desperate Housewives, bra som vanligt! Under reklamen har jag zappat lite mellan 1:an också. Det är ju Eurovision song contest just nu. Jag vet inte ifall alla låtar är så bra, det är väl som vanligt antar jag! Och på tal om Eurovision så är ju självklart Sverige med som jag hoppas alla vet. Jag tycker dock inte att detta framträdande va fullt lika bra som i Globen! För det första hade hon bytt ut killarna mot tjejer, sen hade hon även en annan klänning på sig! Nej, det va helt enkelt inte lika bra. Men jag är inte förvånad att det vart såhär. Det är samma visa varje år, allt är skit bra i Globen, men så fort vi ska uppträda internationellt så ska så mkt som möjligt försökas ändra på! Det är så grymt tråkigt tycker jag. För det förändras inte till det bättre, inte enligt min åsikt iaf!

Nu ska jag gå och borsta tänderna och göra mig redo för sängen! God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar