tisdag 12 maj 2009

Ska åka in till stan snart

Snart tar jag en sväng in till stan. Ska käka på Mc Donald´s. Jag känner för att vara lite tjock av mig! Hahah..! Men jag överväger att duscha innan! För vi hade ju hårinpackning på yogan och efter det skulle man smeta in olivolja så att inte håret vart torrt och sträft. Så det ser lite flåttigt ut! Aja, nån gång måste man ju få vistas offentligt och se ut som ren skit. Men det kanske inte är så bra att äta sån här skräpmat nu när man lever ett hällsosamt under den här veckan med yoga och annat skit?! Whatever, det blir säkert skit bra. Hahah...

När jag va liten trodde jag att det va samma person hela tiden, alltså som klädde ut sig. Jag trodde att han såg ut så och åkte jorden runt för att kunna vissa sig för barn. Haha, fan vad fail man kan ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar