söndag 26 april 2009

Jag är lite skakis

Hej!

Just nu känner jag mig tom och väldigt skakig. Har varit med Emma och Johan hela dagen och när vi kommit hem till Emma och åkt lite så tar hon sin cykel och jag och Johan åker moppe. Vi åkte till en grusväg och körde lite. Johan kom lite bakom så han råkade svänga fel och åkte in på en annan väg. Så jag och Emma fick vända och åka dit för att se vart tusan han tog vägen. Precis i en kurva så möter vi Johan och Emma åker framför mig och som sagt så möts de två precis i en sväng och Emma blir rädd och svänger och bromsar. Kör omkull och skrapar upp var och varanan del av kroppen. Så jag skjusar hem henne och sen åkte hon och hennes pappa till akuten. Jag ville gärna följa med men kunde inte av olika skäll. Men jag hoppas inerligt att det har gått bra. Hon har lovat att ringa när hon kommer därifrån.
Ni kanske förstår nu varför jag känner mig alldeles skakig och nästan tom i kroppen. Det första jag tänkte när hon körde om kull var: "Åhh, nej! Fan nu bryter hon både armar och ben i bästa fall!!". Och det var bara en av alla tankar som for genom huvudet då. Fy fan alltså, jag trodde fan att hon skulle dö. Usch det var det läskigaste jag någonsin varit med om. Och det gick ju fort dessutom. Och till råga på allt var det i en nerförsbake! Men hon hade ju tur som använde hjälm. Det är fan nästan dags att använda hjälm när jag cyklar. Jag får fan skita i hur fan jag ser ut, nästa gång är det min tur! Usch fy fan!

Så jag kommer stänga av datorn och bara lägga mig på soffan och försöka smälta det hela!

1 kommentar: