söndag 26 april 2009

Varit hos Emma hela dagen

Hej!
Har varit hos Emma hela dagen nästan. Det började med att jag och Johan bara skulle dit och säga hej och åka hem sen igen. Men vi blev kvar på mat och så. Sen har vi varit vid mörten och suttit på berget och kollat in sjön. Riktigt trevligt! Sen har vi även åkt en massa på en åker. Det var skit roligt, studsade och slirade. Men det var inte full lika roligt när det blev mörkt och vi insåg att jag inte hade något lyse. Varken fram eller bak, det var riktigt läskit faktiskt. Så jag fick låna Emma moppe hem nu så ska jag köra hem den till henne imorn så tar jag med min egen när det är ljust så jag ser vart jag åker.
Men denna dagen har varit väldigt lyckad, sjukt trevligt har vi haft det som sagt! Måste göras om :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar