onsdag 13 maj 2009

Vi har köpt mobilt bredband

Vi är lite efter men bättre sen än aldrig! Vi har äntligen köpt mobilt bredband. Och det var inte ens jag som har tjatat mig till det den här gången! Föra året tjatade jag varje dag nästintill, men efter ett tag tröttnade jag! Och nu bara sådär, kommer pappa hem med det! Fan glad jag blev då eller! Vi började att installera det på farsans och morsans dator, allt gick galant! Sen när allt var klart där skulle vi göra samma sak fast på min dator. Inga konstigheter alls, tills att jag skulle klicka på "connect". Då står det att programmet redan körs eller så blev det fel i installationen. Så jag inaktiverade programmet och installerade in det igen. Inte heller denna gång funkade det. Tror ni man blir lite sur eller? Så nu är min fråga till er som ha mobilt bredband från Tele2; går det inte att installera programmet på fler än en dator?

1 kommentar:

  1. Jo, så har vi gjort hos oss. Så tele2 mobilt bredband funkar på fler datorer ;)

    SvaraRadera