onsdag 13 maj 2009

Svarat på egoistiska frågor

Här kommer lite tråkiga frågor från bdb som jag tagit mig tiden att svara på:

Namn: anton kraft ^^

Piercingar: 1 i örat om det räknas ;)

Tatueringar: inga... än! x)

Längd: typ 1.80 eller nåt likande (:

Skostorlek: 42-43 :P

Hårfärg: mörkblont/ljusbrunt -.- jag vill vara blond! :'( men jag tror faktiskt att jag ska ha den här färgen, ser mer "manlig" ut enligt en massa folk xD hahaha

Fräknar: nööh, inga såna på mitt snygga face inte ^^)

Vikt: 54 ungefär :P jag skulle kunna tänka mig att väga mer ifall det va muskler ;P aldrig i livet att jag skulle vilja väga mer i fettma! då skulle jag fan svälta mig själv till 20 kg :S

Motto: allt går bara man vill! ^^

Önskar du att du bodde någon annanstans? jaaa, sthlm (:

Tänker du på självmord? nääp, den tiden är förbi! nu är det enbart tankar på hur jag ska kunna göra för att bli känd och superrik ^^ då kan man ju inte sitta och planera en massa självmord! :P

Tycker du att du är attraktiv? klart jag tycker! vem tycker inte att jag är? :O XD

Dricker du? vill du allt veta va?! (aa)

Använder du droger? hell no! :O läste ni inte vad jag skrev lite längre upp?

Röker du? som sagt, läs längre upp! -.-

Vilket schampo använder du? alla möjliga märken ^^D

Vilken parfym använder du? calvin klein eller david backham, varierar lite. men oftast är det calvin klein :) den lukar ju så jävla gööt :D

Vad är du rädd för? att inte bli känd och superrik! :S men det vet vi ju alla att om några år ser ni mig i tvrutan ^^ vart skulle jag annars vara? :O ;)

Gillar du att tvätta? klart jag gör ^^ or NAAT! ofta jag skulle, det är det man har tjänstefolk till :D

Gillar du berg och dalbana? om jag gör!!!



Senaste

Filmen du hyrde?
typ 100 år sen något sånt omodernt inträffade XD

Filmen du köpte? typ bond tror jag!

Låten du hörde:? Du behöver - nordman ^^ :D

Senaste albumet du laddade ner? kommer inte ihåg :P

Personen du ringde?
emma, och det va typ 100 år sen :S jag har inte pratat i telefon eller smsat på skit länge :O jävlar, det trodde jag inte om mig själv x'D

Personen som ringde dig? min mööhr ^^

TV-program du såg? eurovision igårkväll :) sverige gick vidare :D malena är bäst... nästan lika bra som jag är! bara nästan ^^

Person du tänkte på? räknas det ifall jag tänker på mig själv? :D


För eller emot

Långdistansförhållanden? det är väl inget förhållande såfall! ;o tycker iaf inte jag!!!

Utnyttja någon? klart jag är för det :D jag utnyttjar folk var och varannan dag för att få det jag vill :D

Självmord? emot! -.-'

Ungdomar som röker? ähh, de får väl göra vad fan de vill med sina liv! vill de ha ihjäl sig själva är väl det deras bekymmer, inte mitt! och dessutom förstör det hyn otroligt mkt och tänderna blir gula -.- nej fy fan för cigg!

Använda droger? jag tror jag sa klart och tydligt vad jag tycker om det längre upp!

Sex före äktenskapet? för såklart, jag tänker inte gifta mig, såfall skulle jag alltid få vara oskuld! det vore ju inte så kul kanske :O X)

Köra onyktert? dum fråga! emot ofc! :)

Förhållanden? som jag känner just nu är det inget för mig.. då måste jag ju tänka på en till person och inte bara på mig själv! :O hur kul är det? inte särskilt kan jag tänka mig! men nån gång i framtiden kanske jag är redo.. men förhållande i sig är jag väl för!



Favorit

Mat: sushi :D

Låt: öhh, just nu är det nog "Let it Rock" med Kevin Rudolf

Sak att göra: kolla mig i spegeln och beundra hur snygg jag är ^^ hahah! :D

Sport: rugby! :D jag älskar att vara lite elak och knuffas och taklas :)

Dryck: cider :)

Kläder: favoriten just nu är chinos :D det är grymt skönt att ha på sig och är även grymt snyggt :D

Film: kommer inte på någon!

Bil: jag har alltid velat ha en posche eller ferrari :)

Serie: desperate housewives om jag måste välja en! jag följer ju typ var enda serie som går på tv :P



Har du någonsin

Gråtit över en pojke? haha, neej du! XD

Gråtit över en flicka? neep, never! (:

Ljugit för någon? varje dag :) xD haha, en vit lögn hit eller dit, sen kommer det ju också jätte lögner ibland! men oftast är det bara för att rädda mitt eget skin jag ljuger ^^ haha! och under alla dessa år har jag blivit förjävla bra på det också :D

Varit i slagsmål? nej du, om det inte räknas när jag och oliwia går på varandra på idrotten? ^^ hah

Blivit arresterad? nee! :)

Träffat någon från internet IRL? nee, tror faktiskt inte det (aa)



Antal

Gånger du vart kär? kär på riktigt, 0 ggr!

Gånger ditt hjärta brustit? har aldrig inträffat (:

Hjärtan brustet på grund av dig? haha, jag hoppas det har hänt! vore grymt roligt :) :D

Killar du kysst? zero ^^

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? jag GÅR i gundskolan :P

Gånger ditt namn varit med i tidningen? orka räkna ^^ jag är redan på god väg att bli känd ^^D

Ärr du har på kroppen? typ 5 kanske, med de är bara små! så de syns knappt :)

Pålägg som gäller: ost :) hahah jag får mig själv att tänka på isak XD



Senaste

Boken du läste? boken: jag läser Änglar och Demoner just nu :) skit bra! rekommenderar alla att läsa den :)

Personen du fick e-mail av? typ carro! annars är det bara en massa reklam -.-

Personen du fick brev av? det minns väl inte jag! jag tror det framgåt redan att jag bara håller koll på mig själv! ofta jag skulle hålla koll på andra mäniskor också xD

Personen du fick sms av? typ Johan :D

Gången hela din familj åt middag tillsammans? i dag :P

Saken du köpte? tror det va en återfuktande ansiks lotion! :D

Vad har du gjort idag? haft yoga :D

Var det kul? fett me skoj :D ^^)

Brukar du svära mycket? nej! jag är en civiliserad person som inte tar såna ord i min mun! så det så! hahah, eller inte xD klart jag göra :)

När stiger du upp på morgonen? 7.00 :D

Gillar du att slåss? nää, jag är mer elak genom att slänga elaka kommentarer till folk :D det är verkligen något som är kul :)

Vad har du på dig? underkläder, mjukisbyxor, t-shirt, tjocktröja och tofflor :D

Vad ska du göra ikväll? det e kväll och jag ska väl sitta här antar jag :)

Vad är du allergisk mot? det är lättare att säga vad jag inte är allergisk mot XD

Var har du ont? börjar få ont i ryggen, har suttit på samma sätt ganska länge nu :S

Använder du hårspray? ibland, men oftast är det bara wax :)

Kan du stå på händer? jaaa klart jag kan :)

Håkan Hellström eller The Ark? usch, måste jag välja blir det väl the Ark >.< Salt eller socker? Socker!! :D

Gillar du ketchup? jaoop till pasta :D

Är du glad nu? joo, skulle jag säga att jag va sur skulle jag ju ljuga! och det gör jag aldrig :D

Var du glad igår? tror jag väl att jag va :D ^^

Vad dansar du till? musik antar jag!

Stockholm är? sveriges huvudstad och där jag vill bo! :)

Göteborg är? sveriges framsida sägs det! -.-'

Kan du sjunga? jag får väl va med i idol nästa år så får vi väl se vad juryn säger! :D

Land du vill besöka? thailand :D



Jag kände helt enkelt för att vara lite egoistiskt! Haha, jag kan väl avsluta med att jag ska sova nu och god natt till mig! och bara så ni vet, jag ÄLSKAR mig själv :D jag är underbar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar