tisdag 19 maj 2009

Vart inte så mkt pluggande

Hoppsan, jag har visst inte pluggat så värst mkt idag trotts allt. Några minuter efter att jag publicerat förra inlägget ropar min morsa att 'ugly betty' började. Så det va bara att springa till soffan. HAhah! Direkt efter va det 'desperate housewives' och det för man ju inte missa! Tyvärr är Edie Britt död nu! Sorgligt eller hur? Hon va ju en av favoriterna, hon va blond och förjävla bitchig! Allt hag gillar! Vrf skulle hon dö för? Kunde inte nån annan tråkig person dö istället?
Aja, nu ska jag lägga mig i sängen och läsa igenom matten och framförallt kemin!
Så god natt everybody!

Nu får vi bara hoppas på att inte Gaby också dör! Då är det inte värt att kolla längre, då är båda de snygga och bitchiga döda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar