tisdag 19 maj 2009

Massor med plugg

Tyvärr borde jag nog sitta och plugga nu egentligen! Jag har två prov imorgon... och för att göra det ännu värre så kan jag ju även berätta att det är matte och kemi! Helvetes jävla skit! Det här kommer ju gå piss dåligt! Aja, jag får väl plugga lite grann och hoppas på ett svagt G iaf. Fast egentligen är inte matten särskilt svår, det är jag ganska så säker på att jag kan. Men då har vi istället den förbannade kemin! Det är helt hopplöst, hur mkt jag än tränar så fastnar inget i skallen på mig! Jag är glad ifall jag kommer ihåg något alls när jag får provet imorgon! Och det är ju inte ens särskilt nödvändigt att kunna sånt här skit! Ofta jag kommer ha nytta av att veta vad 'etan, propan och butan' är i framtidien! Jag vill stå i tv och prata skit, inte bli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar