måndag 11 maj 2009

Min nya firsyr

Sry för att jag inte orkade skriva något om hur det var på lägret, men jag hade verkligen ingen lust. Ni får helt enkelt försöka fantisera själva hur det va genom att kolla på bilderna. Vi får se ifall jag får mer lust att skriva om det imorgon när jag kommer hem från skolan?!
BTW så tänkte jag slänga in lite bilder på min nya friyr. Jag klippte mig i fredags och har inte haft tid att knäppa kort eller starta datorn. Förrsten bloggade jag något alls i fredags? Jag kommer fan inte ihåg det asså! Ja nån gång ska väl minnet börja svika en, och det verkar bannemig som att mitt smyger sig på snabbare och snabbare. Hahahah..!


Nå, tycks? Nu är det ju i och försig helt ofixat och jag har haft keps på mig så det är därför luggen ser ut som den gör! Det för väl bli mitt försvar :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar