tisdag 12 maj 2009

Det var ju skoj

Idag började ju aktivitetsveckan och det betyder att vi inte har några vanliga lektioner alls, utan istället får välja en aktivitet vi ska göra hela veckan. Det fanns en hel del saker att välja mellan, jag och två kompisar valde yoga. Vi trodde först att det skulle vara som föra året när de hade power yoga och fick klättra i berg. Men inte i år, nu är det yoga och hälsa. Men va tusan, det va ju riktigt kul! Vi körde lite yoga, testade ligga på spikmatta, gjorde hårinpackning och gick promenad. Vi skulle också hinna med lite massage, men tiden går ju fort när man har roligt så vi hann inte med. Men vi skulle kanske köra det imorgon. Jag längtar faktiskt tills imorgon, haha! Men det var ju fett nice, bara ligga och ta det lugnt. Det är precis det här jag behöver just nu! Lugn och ro och enbart tänka på mig själv, och såklart också ha rolgit.
Förresten är vi tre de enda killarna i gruppen. Ja, eller det är en till, men han lär nog inte vara me.. skulle jag tänka mig!


HAhha, Isak med sin hårinpackning ^^

Och Johan :P

Hahah, fy fan! :$ Jag lägger upp den där bilden enbart för att jag va taskig och la upp bilder på I och J :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar