onsdag 27 maj 2009

Lärare intervju

Idag har jag varit med på en lärare intervju! Han har svenska och engelska. Personligen tycker jag båda att han verkar bra och dålig! Han verkade väldigt nervös och avbröt sig själv i meningar och höll på väldigt mkt med händerna. Men jag tkr iaf att Eva-Britta ska vara kvar. Jag tycker att hon är skit bra och gör lektionerna väldigt roliga. Och jag vet att alla absolut inte håller med mig om detta, men detta är alltså min egna åsikt för er som alltså inte fattade det! Jag tkr att det är så drygt att vi byter svenska lärare hela tiden! I 6:an så hade vi Mia, 7:an Andreas, 8:an HT Nora VT Eva-Britta och nu till nian så kanske vi ska byta till denna också! Vi kommer ju inte får något rättvist betyg alls när vi slutar eftersom att den lärare vi har då inte alls kommer veta hur vi är och hur pass vi har prestrerat tidigare! Jag tycker inte alls att det är positift att byta hela tiden. Jag gillar E-B så jag hoppas verkligen att vi får behålla henne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar