onsdag 27 maj 2009

Laddar över lite musik till iPoden

Håller just nu på att ladda över lite musik från melodifestivals skivan till min iPod. Jag har inte någon musik alls på datorn och det går ju inte att koppla in mobilen i datorn så man blir lagom glad! Tyvärr är det inte bluetooth på iPoden, hade ju varit passande, så man kunde skicka lite musik istället. Men nej då! Aja, jag får väl nöja mig med den här musiken idag. Ber jag riktigt snällt kanske jag kan få lägga över lite musik från Daniels dator senare idag, I hope! Eller så kanske jag kan få installera iTunes på M&Ps dator, hoppas det, för då kan jag ju få över all min musik! Det går ju med deras eftersom att de har minneskortsläsare som vissa andra inte har!
Men nu måste jag lägga över lite mer, kram så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar