söndag 19 april 2009

Söndagsparty - överskattat

Jag medger att jag har svårt för Filip och Fredrik. Jag tycker inte alls att de är särskilt roliga. Så därför kan jag heller inte förstå hur det kan komma sig att de får tv-program efter tv-program? Men jag försökte i alla fall att se på "Söndagsparty med Filip och Fredrik". Men ja ni ser ju vart jag hamnade istället. Det var inte alls något för mig. Vissa sener är roliga, som till exempel när det gjorde parodi på Ghostbasters. Det var väldigt roligt faktiskt, men då var det ju faktiskt inte de två som var i rutan. Så jag får väl helt enkelt säga som jag tycker, jag gillar inte Filip och Fredrik. Jag tror jag utryckt mig ganska korekt nu en hel del gånger i detta inlägg om att jag inte är något fan av dessa två karlar. Men men, det finns jo fortfarande vissa människor som ser detta som humor, det är ju alltid roligt!

Till något helt annat nu. Jag har börjat med en ny face wash kräm, började igår. Jag bad min käre mor att köpa Biotherm men kommer självklart hem med något annat. Jag tänkte att ska jag börjar med detta nu stället för att köra med "serveter" så tycker jag att det ska vara något som jag hört att väldigt många använder och är nöjda med. Men som sagt är det väldigt svårt att komma hem med det man ber om. Jag är inte särskit förvånad. Vill man ha något får man göra det själv, det bara är så. Allt blir bäst om man gör det själv.
Men jag tänkte i alla fall ge denna preodukt en chans. Det står att det tar ca 4 veckor innan man märker någon effekt. Jag tycker att detta är ofattbart lång tid, men jag är väl medveten om att det är likadant med varje produkt. Men om man ska hålla på och dona och fixa i en månads tid och sen kanske inte få se någon förbättring skulle i alla fall jag blir fruktansvårt frustrerad. Jag tror nästan att jag skulle kräva att få pengarna tillbaks, när man lagt ner en viss summa pengar på något som inte funkar, det är ju som att slänga pengarn i sjön! Så nu håller jag tummarna för att det inte ska bli såhär, det blir väl lite pinsamt för mig ifall jag klampar in på affären och skriker. Då lär man ju inte vara välkommen nå mer. Hahah..
Nu ska jag sova, upp tidigt imorgon bitti och springa som jag nu gjort en bra lång tid nu faktiskt. Jag trodde aldrig att jag skulle hålla ut så här länge. Jag är grymt imponerad av mig själv faktiskt! God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar