måndag 20 april 2009

God morgon

Nyss kommit hem från en jobbig joggingrunda. Det är därför som jag är uppe så pass tidigt. Annars hade jag fortfarande legat och sovit nu. Men jag har lite tid kvar har jag räknat ut så jag satt mig här nu. Skriva lite på bloggen, kolla mailen och även se ifall det är några andra bloggare som är vakna.
Har biologiprov direkt på morgonen! Hoppas det går bra, är ganska säker på att det inte blir något MVG som förra gången. Jag är skit sämst på kroppen och alla dess funktioner, vem är egentligen intresserad av sånt här? Det är ju inte ens nödvändigt att veta!

Jag ska se ifall jag hinner att slänga in en dagens outfit innan jag sticker. Jag tror faktiskt att jag ska börja med det. Verkar ju ganska kul faktiskt!

Tills vidare får ni nöja er med denna hemska bild. Jag ser ju fördjävlig ut! Haha usch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar