fredag 17 april 2009

Imorgon ska jag jobba med UKM

Har suttit och chatat över msn med en gamal klasskompis till mig. Väldigt trevligt att snacka med honom faktiskt. Trots att han bor i Enköping har vi inte träffats sen föra året när vi båda åkte upp till Romme. Men nu så kanske det blir fler konversationer, vem vet?! Bara den som lever får veta.
Imorgon är det ju som jag nämnt tidigare UKM - Ung Kultur Möts. Det är en "talangjakt" skulle man väl kunna säga att det är. Man får ställa upp med precis vad man vill. Sen är det en jury som bestämmer ut en vinnare, senare kommer vinnarna från alla UKM tävlingar i landet tävla mot varandra och det utses en vinnare. Om jag inte har missförståt det hela helt och hållet är det något i den stilen. Kul ska det bli i alla fall. Jag och Emma ska ses nere vid Ungdomens Hus vid kvart över 10 imorgon. Tror detta kommer bli väldigt intressant, för det var väldigt spritt i vad folket ville ställa upp med. Några stycken kommer ha en modevisning medans andra sjunger. Det är beräknat att sluta 15:45 har jag för mig att jag läste.
Men förhoppningsvis hörs vi innan jag åker imorgon. Om jag hinner!
Nu ska jag i alla fall sova, god natt!


Vadå? Nej jag har inte haft tråkigt nu på kvällskvisten! Vad får er att tro det?

1 kommentar:

  1. Vems förtjänst är det då? Heum.. Att du chattar med en killen? heumm... Haha xD

    SvaraRadera