fredag 17 april 2009

Hittade kläder på Weekday och H&M

Har suttit nu i typ en timme och kollat på alla sidor jag har kunnat komma på på rak arm. Det fanns en massa snygga kläder på de flesta sidor, men när jag klickade in mig på Weekday.se hittade jag något som verkligen föll mig i smaken. Och även på H&M hittade jag ett par sjukt snygga solglasögon. Perfekt för mig som inte har några, och billiga var dem också, bara 79:50 kr. Det var inte alls farligt, nästan som hittat! Hittade även en skit snygg outfit där också.
Här kommer kläderna:
Man kanske ska köpa dessa? Synd att H&M i Enköping är så jävla världelös!
Skjorta från H&M
Shorts från H&M
Skor från weekday
Väldigt snygg vindjacka från weekday
T-shirt från weekday
Och dem skit snygga chinosarna från weekday! Visst är dem väl snygga, och en anning orginella?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar