tisdag 28 april 2009

Hur ska man få fler människor att komma?

Hem & Skola mötet gick väldigt bra tycker jag. Alla var väldigt trevliga och vi kom en bra bit. Jag skulle gärna kunna tänka mig att vara med på fler möten. Hoppas jag får det också! Vi tänkta att man skulle kunna ha som en tävling mellan alla klasser där man vinner en pokal som vandar mellan vinnarna varje år. Fattar ni vad jag menar? Sen tänkte vi också marknadsföra oss lite bättre detta år. Tex; göra skyltar som man kan sätta upp lite här och där, även annonsera i EP (Enköpings Posten). Har ni några fler förslag på hur man skulle kunna göra för att folk skulle vilja komma?
Dags för mig att sova nu i alla fall. Jag får jobba mer på detta imorgon. Jag behöver min skönhetssömn, hhahah! God natt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar