fredag 24 april 2009

Fyspass på gympan

Aj vad ont jag har i mina ben. Shit aså vilket jobbigt gympa pass vi hade idag! Först skulle vi bara jogga. Sen skulle man typ köra "byta stolpe" fast vi körde med rep istället. Det var tre som inte fick ett rep. Sen körde vi att man skulle springa allt man pallade upp för en backe, sen jogga ner. Det körde vi 4 gånger. Och vi avslutade med att gå "långa steg". Ni vet när man sträcker ut sig samtidigt som man går och stretchar. Det var grymt jobbigt. Men gud så skönt det var ändå. Det skulle jag gärna vilja köra oftare. Jag kanske ska gå upp yterligare en halvtimma tidigare och köra detta varje morgon när jag år ute och springer? Nej jag tror inte det, men det vore ju nyttigt! Men jag skulle verkligen inte orka. Det är jobbigt nog att gå upp klockan sex.

1 kommentar: