fredag 24 april 2009

Dålig bloggdag

Det har varit en riktigt dålig dag att blogga på. Det har inte hänt ett dyft i mitt liv. Jag har enbart legat på soffan och sovit och kollat på tv. Det mest spännande som hände idag var väl när jag öppnade en chipspåse. Och det kan väl alla hålla med om är ganska så ointressant!

Men men, alla har vi lite halv dåliga dagar också. Jag vet inte om jag kom ihåg att nämna att jag gjorde omprov idag i biologi. Det gick pissdåligt! Jag hade 4 rätt av 14 möjliga. Så jag får behålla mitt G++ och blir sänkt till VG när vi slutar 8:an. Det är grymt surt tycker jag. Jag försökte verkligen så gott jag kunde. Men det är väl så att jag inte är bättre än så här när det gäller människokroppen. Och jämför man det förra kapitlet som var sexualkunskap och kroppens alla fuktioner med varandra så är det ganska så stor skillnad. Jag har väldigt mycket bättre på sex och sådant får jag väl lov att medge. Aja, det är ett år efter 8:an också. Då får jag minsan prestera bättre än vad jag gjorde nu så jag får mitt välförtjänta MVG!

Hur skulle ni känna ifall ni gick från MVG till VG enbart för att ni failade på ett enda prov?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar