måndag 23 mars 2009

Månadens King


Fick aprils upplaga av King Magazine. Självklart började man intensiv läsa den direkt. Men som alltid nöjer jag mig inte med att läsa den en gång utan det kan bli upp till fem gånger så allt fastnar. Det är ju faktiskt viktigt! Tänk om man skulle komma till en affär och inte veta alls vad som är modernt så bara tar man något och sedan får man reda på att plagget är "gårdagens". Det är ju inte så roligt kanske. Visserligen tänker jag inte på det, det bara kom upp i huvudet nu om jag ska vara ärlig. Nej anledningen är att mitt största intresse är mode och därför läser jag den flera gånger. Just för nöjets skull.

I den här månadens upplaga hade de som vanligt otroligt snygga klockor med, dock inget som en "vanlig" människa skulle ha råd med. Tyvärr måste jag räkna in mig själv som vanlig människa den här gången, det smärtar ska ni veta!

Det var även massor med väldigt bra träningstips som är lätta att utföra och som man kan göra hemma. Alltid ett plus!

Och såklart tips om vårens hetaste solglasögon, i alla modeller. Lägg märket till att jag kursiverade 'alla'. För exakt alla ser ju i princip likadana ut!

Jag såg dessutom att Gucci gjort en cykel. Inte världen snyggaste kanske men jag skulle kunna ha den enbart för att det är Gucci som gjort den. Men den lär nog vara ganska dyr. Aja, något man får leva med som vanlig människa! Usch alltså ni kan inte ens föreställa er hur hemskt det är att behöva skriva att jag är en vanlig människa. För så länga jag kan minns har jag inte inräknat mig själv som den vanliga, medelmåttiga människan! Usch, varför föddes jag inte rik?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar