tisdag 24 mars 2009

Den rätte för Rosing strax

Har inte gjort så fasansfullt mycket denna afton. Skulle jag påstå det skulle jag väl ljuga. Jag har bland annat ordnat lite elevråds saker. Pratat ihop ett samarbete med Hem&Skola. Skickat mail till Eva. Ja som sagt inte så mycket, mest bara lite små saker. Det är roligt tycker jag att bara göra lite sånt här smått.

Men något som irriterar mig förfärligt mycket är min jävla dator! Jag vete fan vad felet är på den men den har blivit så "över ansträngd" så det slutar fungera. Så jag har fått starta om den ett flertal tillfällen. Sjukt frustrerande är vad det är! Jag har sån lust att köpa ny och då ska den vara så bra man kan komma upp i! Kosta vad det kosta vill! Jag ska ha en dator som fungerar och inte krånglar.

Men nu över till något mer roligt, snart är det näst sista avsnittet av 'Den rätte för Rosing'. Det tycker jag är ganska skojigt att se på, jag vet inte om jag sagt det här men jag är faktiskt en ganska stort fan av Linda. Jag tycker hon är väldigt cool och stark framför allt. Hon står upp trots att folket runt om henne spotar och trycker ner henne. Hon är verkligen en förrebild som alla borde ha. Hon är långt ifrån perfekt, men säg mig vem fan som är det? Finns inte en människa på denna jord som inte gjort något den ångrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar