fredag 27 februari 2009

Tisdag

Jag har för mig att det var fisk den dagen? Var det det? Jag kommer verkligen inte ihåg!

Om det nu var det så startade vi med att lägga fisken. Den var verkligen iskall. Egentligen har jag inte så mycket att skriva från den här dagen. Det hände egentligen mest det samma som i måndags.
Jo jag måste säga en sak bara! Det är 100 gånger mycket godare mat på den här skolan än vad det är på är på min skola. Jag tror inte att ja någon gång ätit så mycket skolmat som jag gjort under den här veckan alltså. Det är sjukt gott!

Mot kvällen, närmare bestämt vid 17 tiden, så skulle vi tillbaks till skolan därför att det var en massa lärare där från hela kommunen på en utbildning och då skulle vi servera dem smörgåsar och kaffe. Det kommer upp mot en 150 personer. Så det var fullt upp hela tiden. Vid 18:30 så var vi klara det var bara att gå hem igen. Det var riktigt roligt faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar