fredag 20 februari 2009

Snart klippa mig

Nu ska jag snart åka in till Enköping för att klippa mig. Har beställt tid vid 16.45 men ska vara inne lite tidigare. Jag vill ha en ny frisyr men hittar inte någon som är våren 09 om ni fattar vad jag menar. Är det någon som kanske kan ge mig lite tips? Det vore väldigt snällt.
När jag klippt mig så ska jag åka raka vägen till Kyrkans hus för att samla ytterligare lite mer poäng. Vi ska se på film. Den börjar vid 18 tiden så jag kanske kommer lite senare, det beror på hur lång tid det tar att klippa mig! Jaja.. Det kommer nog i alla fall bli himla bra tror jag.
Men nu måste jag sluta. Ska försöka komma ihåg att ta lite bilder också under dagen. Har ju inte vart något överflöd av bilder på ett tag nu. Men jag ska försöka bli bättre på den fronten också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar