lördag 21 februari 2009

Gårdagen

Igår var jag som sagt och klippte mig. Blev himla nöjd med resultatet, Josefin (min frisör) är så himla duktig! Jag har lovat mig själv att även fast jag blir rik och känd i framtiden så ska jag fortsätta gå hos henne. Hur långt bort jag än flyttar så kommer jag så fall till Enköping enbart för att klippa håret. Hon är bäst!!

Sen var det McDonald´s och köpa hamburgare och åka raka vägen till Kyrkans hus för att kolla på film. Vi såg Luther. Alltså handlade då filmen om Martin Luther, ni vet mannen som skapade den kristna tron vi har idag. Filmen var intressant att se men jag vill väl inte säga att jag tyckte att den var särskilt bra. Den hade varit roligare att se i skolan på SO lektionen. Det var lite mer sånt stuck över filmen.

När jag kom hem igen så var det Let´s Dance. George Scott åkte den här gången, det var ju himla bra tycker jag, för han är ju hur stel som helst. Efter Let´s Dance så var det Hjälp. Sjukt roligt program tycker jag. Men jag har ju lite störd humor också. Till sist var det Samantha, när det var slut somnade jag och vaknade igen vid 11 tiden nu på morgonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar