torsdag 19 februari 2009

Övernattning i kyrkan gick bra

Igår var vi som sagt till Romme och åkte lite bräda. Fast efter ett tag bytte jag till skidor. Jag hade så ont i kroppen så jag inte klarade av att svänga knappt. Då är det illa.
Vi hade det i alla fall jätte trevligt hela dagen.
Lägger in lite bilder senare.

Efter att vi kommit hem från Romme igår så var det nästan raka vägen till Härnevi kyrka. Vi började med att göra bönarmband (den här gången blev det faktiskt ett armband och inte ett halsband). Därefter så var det lite fika, med mycket skratt. Det var himla roligt. När vi fikat klart så skulle vi börja "be" med bönarmanden. Först skulle vi hålla i jagpärlan och samtidigt så läste Charlotte en saga, eller vad man ska kalla det. När vi bytte pärla till doppärlan och Charlotte börjat på den berättelsen så somnade jag! Det sista jag mins var att hon sa något om att man gick in i en skogsglänta, därefter somnade jag. Men det som var så läskigt var ju att jag fortsatta drömma om just att jag gick in i en skogsglänta. Riktigt kusligt! Sedan blev jag väckt av att Oliwia slog till mig för jag hade visst börjar ge ifrån mig massa konstiga ljud. Haha, lite pinsamt! Oliwia kunde inte sluta skratta efter det.. Det var nog ännu mer pinsamt!

Vi blev väckta nu på morgon vid 07 tiden. Hur jobbigt är inte det egentligen!? Usch och fy och blä! Men nu är jag i alla fall hemma och ska försöka ta det lite lugnt. Om jag har tur så kanske jag kan lyckas somna om. Men det betvivlar jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar