tisdag 17 februari 2009

Gud vilken härlig dag

Oj vad kul jag haft idag! Vi gick upp vid 06 tiden och var i Romme till 09.00. Bilresan var inte så jobbig som jag trodde att den var. Men det var väl mest för att jag satt och sov hela vägen upp!
Väl där uppe så åkte vi i fler timmar innan vi tog vårat första break. Då vart det mat och sedan var det ute och åka igen. Jag avslutade efter en vurpa jag gjorde som gjort j-igt ont! Det var så att högst upp så blåste det som bara den och jag tappade kontrollen över brädan. Samtidigt var jag och åkte i pudersnö. Brädan fastnar så jag slår framlänges rakt ned i snön med ansiktet först och sedan kom benen efter. Och gissa hur de kom då? Jo rakt över kroppen så hela ryggen böjde sig så det kändes som att ryggen skulle gå av. Det gjort så hima ont. Det värst av allt var när en jävel i lifte ovan mig skriker: "Hahah! Hoppas du bröt vart enda ben i kroppen soppa!" Då blev jag riktigt arg och ställde mig upp och åkte ner som att inget hade hänt trots den förjävliga smärtan i kroppen!
Som sagt så slutade jag åka efter det.
Nu ska jag sova, här har ni lite bilder!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar