fredag 13 februari 2009

Onödnigt inlägg

Har typ inte något att skriva om alls. Har typ inte gjort annat än kolla på tv under dagen. Har kollat Made som går på MTV. Hyfsat kul att se. Har även hjälpt min lillebror att om installera han dator.

Sen har jag anmält mig till en massa olika saker till konfirmationen. Bland annat så ska jag på övernattning i Härnevi kyrka. Elina och Emma ska även med dit så jag lär ju inte ha brist på rolig het! Hehe.. Men det stod visst det inte accepterades någon fnissande och likande pga att detta var en andlig övernattnig där vi ska meditera och såndat trams. Men men, det lär ju bli kul i alla fall!
Det är samma dag som jag, Elina, Emma och Sanel ska upp till Romme också. Men vi kommer förhpningsviss hem tills dess. Om inte så har jag skrivit att vi kanske möjligtvis kommer några minuter senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar