fredag 13 februari 2009

Äntligen lov!

Ja, äntligen är det lov! Gud så skönt!
Ikväll ska jag på konfirmation och se någon skräck film. Hoppas den är bra! Det är ju trots allt fredag den 13:e så hoppas de har fixat någon Fredag den 13:e film också! Vore himla kul. Fick dock veta att typ ingen skulle gå! Hur tråkiga är egentligen folk? Krissan och Joel skulle möjligtvis gå, de var inte riktigt säkra. Kul om man skulle vara där helt själv.
Anyway, anledningen till att jag är hemma så tidigt är att jag inte hade sista lektionen så det var bara att gå hem. Skönt..! Den här veckan har vi enbart haft hålhimmar tycker jag! Nästan varje dag. På sätt och viss ganska skönt.

Fick improvisera på svenskan idag när jag skulle redovisa min intervju. Hade helt glömt bort den. Så det var bara att hitta på lite. Tur att jag har ganska livlig fantasi och bra på att ljuga och samtidigt se så "verklig" ut! Kom inte på ordet jag sökte men ungefär samma innebörd!

Som sagt så börjar ju lovet nu och det ska bli himla skönt att bara ligga och sova och ta det lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar