lördag 14 februari 2009

Låt den rätte komma in

Ja nu är jag hemma igen då. Jag var ju som sagt och såg på bio med Emma och Elina. Vi kollade på Låt den rätte komma in. Och vad ska man säga om den? Den får två plus av mig. Alltså inte så bra. Det handlade som ni kanske vet om en mobbad kille som får en ny granne som är vampyr. Har blir kompis med henne och och hon hjälper honom mot mobbarna. Såklart så hände det ju massa mer men eftersom att jag inte var så intresserad av den så orkar jag inte förklara heller. Men jag kan ju råda er att inte slösa en massa pengar på att se den. För den var allt annat än bra. Det värsta av allt var att den utspelade sig på 50-talet och jag avskyr när det ska vara sånt där gammalt skit! Usch..!
Glömde förresten helt bort kameran så det blev inga bilder. Dumt gjort av mig! Men så är livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar