lördag 14 februari 2009

Bara jag och brudarna

Det blir bara jag och brudarna som åker in och ser på bio. Sanels kusin (som bor i gbg) är döende så han och familjen har åkte ner för att ta farväl av denne. Det är ju tråkigt. Hoppas han klarar sig i alla fall. Men men, Emma ringde nyss och undrade ifall jag skulle med in lite tidigare och äta mat, men eftersom att jag ska till mormor och morfar och äta med dem så gick ju inte det. Men vi jag skulle ringa när jag var klar så skulle vi mötas nån stans. Vi kanske kan ta en fika innan om vi hinner. Om inte alla caféer har stängt nu när det är alla hjärtans dag.
Anyway så ska jag stänga av datorn nu för vi ska snart åka och jag lovar att jag ska ha massa skojiga bilder att dela med mig av när jag kommer tillbaks ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar