fredag 30 januari 2009

Nu ska jag sova


Nu är det dags för mig att sova. När man är förkyld som jag är så är det viktigt att få sin sömn. Ju mer man sover desto fortera blir man frisk :) När jag förklarade för en kompis via sms varför jag skulle gå och lägga mig nu, "Varför så himla tidigt?", så tyckte han att det lät skit smart och att det skulle han minsann tänka på till nästa gång han själv blev förkyld ;P hehe.. Det är ju kul att man kan hjälpa till lite sådär ibland ;)
Imorgon så blir det nog mest sova och ta det lugnt. Jag vill ju bli frisk till på måndag igen. Jag vill inte vara snorig och täppt. Så ska jag bli frisk får jag minsann göra något åt det på egen hand. Får nog ta och åka ner till affären imorgon också för att fylla på mitt förråd av halstabletter som snart är slut ;/ Tusan, då måste jag ju ta på mig kläder imorgon xD Jag som hoppats på att bara kunna gå runt i kallsonger och ha det skönt ;P Men men.. man kan inte få allt här i världen ;)

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar