lördag 31 januari 2009

God morgon

Har ni sovit gott? Det har inte jag. Eller jo under natten sov jag som en kung. Men i morse närmare bestämt halv 9 så vaknar jag av att hela min familj är uppe och ska iväg och spela fotboll! Hur skönt är det att bli väckt av: "Ska vi äta frukost tillsammans eller?!" skrikandes genom hela huset?! Inte så jätte trevligt kanske! Sen försökte jag somna om men hur gick det då? Dom dunsar och skriker och man hör sjungande från någonstans och ahhh fy fan vad irriterande! Shit aså. Jag ska fan skälla ut dem när de kommer hem. Morsan tjatar själv jämt om att det är så viktigt att sova när man är sjuk. Hur lätt är det att kunna sova ifall man har en familj som låter som ett stort zoo?

Men jag gick inte upp för fören en timme sedan. Under den tiden har jag ätit frukost och kollat på Mami Ink. Det blir så himla bra tatueringar tycker jag. Fast jag har sagt det att ifall jag nån gång ska tatuera mig så ska jag åka till LA och tatuera mig hos Kat von D. Hon är min stora idol inom tatuering. Det finns ingen som är i närheten av att vara så duktig som hon är!

3 kommentarer:

  1. Jo visst hade det varit kul om de ramla ner. Fast ändå inte. Då kanske jag får betala för det. :S

    SvaraRadera
  2. Heheh det är ett program man laddar ner så kan man lyssna på praktiskt taget vilken låt som helst.. helt lagligt.. Fantastiskt om man inte orkar ladda hem massa låtar =)

    http://blirtblert.blogg.se

    SvaraRadera
  3. Att vänta i väntekön tar för lång tid..
    jag gick in på lakka.se, de delar ut invites rätt ofta.. gå in där då o då coh kolla.

    http://blirtblert.blogg.se

    SvaraRadera