måndag 6 juli 2009

Über bra dag i Sthlm

Igår var jag i Stockholm tillsammns med min mamma, Emma och hennes mamma. Vi hade super trevligt och det var hur mysigt som helst. Vi shoppade och fikade hela tiden. Vi satt även och diskuterade nästa sommar då jag och Emma ska flytta till Uppsala. Jag längtar som bara den alltså! Vi va där i tio timmar - tror jag? Men det kändes verkligen inte som det var så länge. Tiden går fort när man har roligt, som man brukar säga. Jag kom iaf hem med 8 t-shirtar, två shorts och ett par solglasögon. Jag är hur som helst super nöjd med dagen och den vart absolut lyckad. Får gärna göras om! Fy fan så mkt fula kläder det finns inne på "Indiska". Jag förstår mig verkligen inte på det "modet". Nej usch och fy, men vi var ju ganska söta i de här vaaaaaackra hattarna! Hah, vi är alltid top notch! Hahah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar