lördag 11 juli 2009

Tack för inatt Elina :)

Hej på er! Igår var Elina över till mig. Jag är ensam hemma så vi hade hela huset för oss själva. Skit härligt, slippa alla andra runt om. Hon kom runt 1 tiden och gick hem sen klockan 5. Alltså på natten för er som inte ritkigt hängde med. Vi drack och åt gottiga saker, haha! Vi hade iaf skit roligt och det va riktigt länge sen vi gjorde en sån här sak. Det var skit roligt! Jag glömde helt att ta kort, men men så kan det gå. Förresten hade det ända inte blivit några bilder för jag vet inte vart min slad är? Haha, klumpig som jag är. Aja, den kommer säkert fram snart.. Eller den kanske vart kvar i husvagnen. Tur att det kommer hem idag så jag kan kolla.

Idag var jag förresten ute i skogen med hunden och farmor. Vi plockande blåbär! Skit musigt, nu ska jag göra massa smoothies och ha i filen till frukosten. Shit vad gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar