onsdag 24 juni 2009

Tjänat lite pengar ikväll

Ny duschad och ren är man nu. Jag har varit ute på landet hela kvällen. Min farmor och farfar äger en bondgård som jag varit med till och hjälpt till och klippt gräset och lite andra saker. Och sen tjänade jag även några slantar på det, det är ju ännu bättre! Haha, pengagirig som jag är..!

Imorgon ska jag upp hyfsat tidigt och åka in till Enköping och köpa födelsedags present till min mamma som fyller år imorgon. Tur att hon är på jobbet, då behöver inte hon får reda på att vi inte köpt något än, hehe. Sen ska jag hem och springa en lång och härlig runda. Ska bli riktigt skönt, var så länge sen sist. Upp emot 15 tiden måste jag sätta mig på bussen för att åka in till Enköpig - igen. Denna gång ska jag arbeta på Hamnfestivalen. Ska bli spännande...
Nu ska jag krypa ner i min säng och sova några timmar. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar