måndag 22 juni 2009

Hoppas du vet hur mkt du betyder

Idag har jag träffat en person som jag inte träffat på skit länge och det var så roligt att se henne igen! Jag vill inte gå in på några detaljer, men hon betyder iaf himla mkt för mig och jag vet att hon inte har det allt för lätt just nu. Så det kändes verkligen bra att få träffa henne. Sen fick jag även höra att jag blivit snyggare sen senast och att jag var lik "snygg-Erik" från E.M.D. Jag vet väl inte riktigt om jag håller med, men det var ju en komplimang så det är bara att bock och buga! Nå finns det några likheter mellan mig och "snygg-Erik" från E.M.D?Jag och morfar och även hållt på att meckat lite med min mopped. Den funkar inte än, men vi tror vi vet vad felet är nu. Men det skulle ta upp till 5 veckor innan delarna kom.




1 kommentar:

  1. Finns inga som helst likheter..men om 10 år kanske när du är vuxen..

    SvaraRadera