onsdag 17 juni 2009

Fan vad jag hatar honom ibland

Har tjafsat med min dryga hemska äckliga lillebror nästintill hela dagen. Just nu finns det nog ingen/inget som går mig mer på nerverna än honom. Jag länkar så jävla mkt till nästa sommar då jag flyttar härifrån så jag slipper ungjäveln! Han är fan hopplös! Synd att det är olagligt att sälja folk som slavar i Sverige. Jag hade lätt sålt honom till ett billigt pris. Eller tja jag kanske skulle ta lite betalt så jag kan köpa en massa roliga saker. Spelar ingen roll hur mkt jag funderar på den saken, tyvärr kommer det helt enkelt inte bli av. Men som sagt längtar jag så jäävla mkt till nästa sommar så jag slipper höra/se/veta av ungjävlen.
Usch, den här tecknade ungen är fan lik min lillebror på något vis :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar