söndag 24 maj 2009

"Hej, har inte gjort så mkt idag, vart ute med min...."

Igår gjorde jag inget alls, så jag orkade helt enkelt inte att starta datorn heller. Fanns liksom inget att skriva om. Jag själv skulle inte vilja läsa en inlägg som lyder: "Hej, idag har jag inte gjort så mkt, vart ute med kaninen hela dagen och ska kolla på Robinson nu.". Inte särskilt intressant va? Men på tal om Robinson så va det riktigt spännande. Ellinor förbluffade verkligen när hon gick hem och vann den där tävlingen! Men det va ju riktigt kul att se hur alla andra betedde sig! Haha, sen va det även kul att se Jarmo ramla. Alltså, det där lät ju lite halvt cp! Det va klart att jag inte njöt av att han ramlade och gjorde illa sig så pass mkt som han gjorde, men jag menade att det hände lite mer och det vart spännande att se hur han repade sig! Men jag tycker verkligen att han är skit cool! Han bah: "Vrid tillbaks det för helvete!!" när hans finger hade gått ur led. Sen att han kommer tillbaks och bara är som vanligt är ju coolt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar