lördag 18 april 2009

Min bild är med i tidningen

God morgon!

Blev veckt av att mamma tröck upp tidningen i ansiktet på mig. "Kolla här!". Jag fattade inte ett dugg men kollade i alla fall. Då fick jag se min bild jag skickade in till EP. Det var ju lite kul, mitt namn står med också, kul!
Nu har jag duschat, ätit frukost och tagit på mig kläder. Nu är det bara att vänta på att bilen ska åka. Men först ska väl klockan bli typ 10.00 eller något sånt. Så jag har lite tid över som jag nu spenderar här. Det är skönt att kunna sätta sig här och känna att man är klar och för en gångs skull inte behöver sträsa hela morgonen.
När jag kommer hem ikväll ska jag bjuda på en massa roliga bilder. Hoppas bara att jag kommer ihåg att ta bilder nu, jag skulle inte bli förvånad om jag glömer det såfort jag stängt av datorn. Hahah..! Så typiskt mig alltså!

Man skulle kunna säga att jag är en JC modell idag. Jag har enbart kläder på mig från JC. Inte glasögonen då, för såvitt jag vet finns det ingen optiker inne på JC.
Nu ska jag åka i alla fall, ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar