söndag 19 april 2009

Mår inge vidare just nu

Sorry att jag inte bloggat sen igår morse. Men jag har verkligen inte orkat starta datorn. Igår var jag så trött att jag somnade strax efter att Emma åkt hem och idag har vi haft gäster och jag varit ute nästan hela dagen.
I allmänhet har den här dagen också varit världelös. Allt känns så fel, att det är mig det är fel på!? Det känns helt enkelt inte bra, jag mår skit dåligt och känner att detta tar väldigt mycket på psyket. Jag har redan varit med om hur jobbig en sån här period är och jag vill för allt i världen inte gå igonom den igen! Det är hemskt rent ut sagt! Allt jag gör är fel, och jag vill väl inte påstå att omvärlden försöker gära situationen mycket bättre.

Nää nu får det vara bra, det är säkert bara jag som får för mig en massa saker. Det är säkert inte nå fel alls. Bilderna kommer upp lite senare, det vart inte så många men endel blev det i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar