tisdag 21 april 2009

Jag har fått mitt moppekort idag

Efter skolan blev det ute dag med Elina och Johan. Vi var lite överallt faktiskt. Först ner till bron där vi satt och hade trevligt i någon timma. Sen gick vi vidare till "fyllekullen" och satt där i mitten av en massa granar så det inte blåste på oss. Men vid halv 5 så var vi trötta på att vara ute och alla valde att gå hem till sig själv.
Jag åt nyss nuddelsoppa, skit mjumsigt! Snart ska vi äta mat också, och det blir inga problem att kunna klämma ner lite till. Jag har märkt att min aptit är på top just nu! Det är ju positift.

När jag kom hem såg jag ett brev på bordet med mitt namn på så jag öppnade det och i det låg mitt moppekort. Fan vad glad jag är, nu är det bara att köra! Gud så kul. Så imorgon Johan ska kan minsann tvinga ut dig. Och Elina, dig kan jag ha bakpå. Jag får ju fakiskt skjutsa! Kul kul kul. Vi kan ju åka till trolltrappan eller något, fan vad myss. Men då får vi ha med oss filt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar