måndag 20 april 2009

Jag borde skämas

Helvete också! Jävla skit, jag har glömt bort att jag ska skriva klart en engelska uppsats tills idag. Jag har till och med fått längre tid på mig! Satans jävla perkele! Fan också! Antingen får jag skriva den nu och försöka göra så gott jag kan och lämna in den tid och få ett sämre betyg än vad jag vet att jag skulle kunna få! Eller så skäms jag imorgon och ber att få en eller två dagar till på mig och därav också få sämre betyg för att jag lämnat in den så pass sent. Nej, jag har verkligen ingen lust att skuta upp det ännu mer så det är bara att skriva nu och hoppas på att det inte blir alldeles för sent. Om det är så får jag väl gå upp imorgon klockan sex som det är planerat fast istället för att springa får jag starta datorn och jobba ännu mer! Jag får se hur pass långt jag hinner komma ikväll. Men jag får nog prioritera skolan före en enda springrunda. Skolan är trots allt min framtid. Många anser säkert att en enda sak inte kan påverka hela ens liv men tänker man långsiktigt och aningen långsökt också så kan det faktiskt det! En grej blir ofta två grejer också vidare, ja jag tror ni hänger med! Nej nu är det bäst att börja skriva engelska istället för att skriva här! Jag anser faktiskt att skolan är viktigare än er läsare också! Ta det inte så hårt, ni kommer tätt bakom. När skolan är slut är det ju ni som rofar åt er denna plasering trots allt!

Syns det att jag skäms?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar