måndag 20 april 2009

Eyeliner, wax och hårspray

Kan ni gissa vad det kan vara för någon som dessa tre saker har används till? Vi har nämligen spelat teater i skolan på svenskan. Vi var hundar, min karaktär hade ett öra upp och ett ner så med hjälp av waxet så gixade vi håret och låsades att det var mina öron. Sen skulle vi har en nos och morrhår. Så jag tycker mer att jag såg ut som en katt eller grävling eller något i den stilen. Själva teatern var totalt värdelös. Gick skit dåligt, men det var roligt i alla fall, publiken fick ju skratta en del, det är ju positift! När vi sen lämnade klassrummen och kom ut i korridoren hade man allas ögon på sig. Tror ni man kände sig lite uttittad då eller? Haha, men det är ju kul att få uppmärksamhet!
Jag glömde ta egna bilder men en kompis tog kort på oss så han har mms:at bilderna till mig, jag lägger upp dem lite senare.

Provet gick förrresten bra, tror jag! Blir det inte ett G så blir jag förvånad. För så illa gick det inte så jag är värd ett IG. Men jag vågar inte ens gissa att jag skulle få ett VG. Det är så långt bort det kan komma nästan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar