lördag 28 mars 2009

Torsdag

Förlåt för att jag inte bloggat sen i onsdags!

Idag så var det bara att gå hem fort från skolan och plocka så mycket pengar som man tänkas skulle behöva. För sen bar det av till Kyrkans Hus i Enköping. Jag och Emma höll på att missa bussen som "inte såg oss". Så vi sprang bakom den och viftade med armarna och ropade på att den skulle stanna! Måste sett sjukt humoristiskt ut. Men väl på bussen gick allt bra. Vi klev av på Gustaf Adolfs plan och möte upp Elina. Vi alla gick sen till Lilla Japan sushi och åt som ni kanske förstår sushi. Men Elina som är så tråkig äter inte sushi så det vara bara sen att gå in till salladsrestaurangen bredvid och beställa sallad. Jag och Emma var nästan mätta så vi delade på en räksallad. När vi kollade på klockan såg vi att det bara var att springa om vi skulle komma i tid till påskvandringen.
Jag vill väl inte påstå att det var något att rekommendera för omvärlden. Riktigt tråkigt och alldeles för barnsligt. Nej inget som jag skulle göra igen.
När det hade slutat så gick vi och delade på en kladdkaka. Vi hade knappt några pengar kvar så det var bara för oss alla att skrapa ihop de sista mynten vi hade kvar för att ha råd med en ynka kladdkaka. Jaja, mysigt hade vi ju i alla fall. Sen fick vi skjuts hem av Emmas pappa.

Det kommer inte bli några bilder alls från varken denna dag, fredagen eller idag. Eller kanske idag, men jag har inte tagit några än!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar