fredag 20 mars 2009

Mysig natt

Nu är jag hemma! Gud vad skönt alltså. Vi har haft en jätte mysig och skojig natt. Först var vi alla lite torra sen blev vi på flum humör och lite halvkåta! Haha.. inget hände kan jag ju meddela er som undrar, men men så kan det gå! Efter ett litet pusskallas så vara tillslut alla torra igen. Och vi somnade vid 2 tiden. Har aldrig hänt tidigare tror jag att vi somnat så tidigt. Men det var skönt, riktigt skönt faktiskt.

Idag har jag varit inne i Enköping med E och O. Vi åt på Vita Elefanten och sen har O släpat runt oss i alla möjliga butiker och hon fick mig nästan att tycka det är tråkigt att shoppa. Och det vill man ju inte ska hända. Så nästa gång O ska köpa saker ska jag inte följa med, det är en sak som är säkert.
Och jag kan ju medge att jag varit skit torr och tråkig hela dagen. Men anledningen är att jag är skit tröt och inte på särskilt humör för att vara med kompisar. Men men, nu är jag hemma och ska sova tror jag faktiskt. Vore verkligen inte helt fel måste jag medge!
Lägger upp massa bilder senare under dagen! Pallar inte med det just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar