tisdag 17 mars 2009

Jag vet inte ifall våren kommer ändå

Som det verkar nu kommer nog inte våren ändå på ett tag. Det är kallt och tråkigt ute. Nej usch vad tråkigt. Jag har faktiskt sett fram emot våren, all snö försvinner och man kan ha mindre och mindre kläder på sig för var dag. Usch vad tråkigt att behöva känna att det nog blir längre tills dess än vad man väntat sig.
Men det var faktiskt inte riktigt lika kallt ute i morse när jag sprang som det var igår morse. Det är ju positivt antar jag.

På tekniken ska vi göra båtar av tomma burkar (ölburkar, colaburkar m.fl.). Ja min och Oliwias är väl inte jätte sexig direkt. Hah.. Den ser ut som ren skit om jag ska vara ärlig. Vi ville att våren skulle sticka ut lite från resten och beslöt oss för att göra en "lyxkryssare". Nu när den är klar vet jag inte ifall jag skulle ens vilja sätta min fot på den. För det första är den avskyvärt ful och för det andra skulle den nog inte klara min vikt.
Man skulle lägga på muttrar, vi fick faktiskt på 17 stycken innan den välte. Det är ju faktiskt hyfsat bra, ungefär hälften av alla muttrar som fanns allt lägga på.
Tja, ni kan ju få se själva hur otroligt vacker våran skapelse är:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar