onsdag 18 mars 2009

Jag måste sova

Jag orkar inte skriva om Örsundsbro nu. Är alldeles för trött. Måste verkligen få sova nu. Så om jag kommer ihåg det imorgon ska jag berätta om dagen.
Men vi gjorde egentligen inte så mycket, vi gjorde lite samarbetsövningar för att lära känna varandra. Sen delades vi upp i grupper och skulle diskutera och jämföra våra respektive skolor. Våran grupp var ju den som lät mest i alla fall. Vi skrattade hur mycket som helst. Som att vi skulle känt varandra hela livet nästan.
Vi kom oftast ifrån ämnet och diskuterade bland annat vad vi ville bli när vi blev "stora". Jag berättade om mina tv-planer och en av brudarna i gruppen tyckte att jag skulle passa perfekt i tv för jag var alltid glad. Och då kommer den andra tjejen in med kommentaren: "Men hallå, ni har ju bara träffats några få gånger! Hur kan du då veta att han alltid är glad?" Till svar fick hon: "Öhh, jamen av det jag sett i alla fall, så verkar han alltid vara glad." Hahha.. jag tycker det var lite halvt skön diskussion.
Nu har jag ju berättat om dagen i alla fall trots att jag inte skulle det. Haha.. Jaja, jag är inte så duktig på att hålla det jag säger att jag ska göra.

Nu kommer här ett god natt från mig! Hörs imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar