torsdag 12 februari 2009

Pluggatpluggatpluggat

Nu har jag pluggat som bara den! Så nu tycker jag att jag är värd lite vila och tv-tittande.

Sitter just nu och äter godis. Och imorgon blir det ännu mer, för då ska jag på skräckfilms kväll med konfirmationen. Vet inte vad vi ska se men det jag försöker säga är att det blivit lite väl mycket gott för min del. Från och med lördag så ska jag sluta med allt detta socker ätande och tänka mer på min figur. Har märkt att jag gått upp i vikt och det är ju aldrig roligt att se, även ifall det är till det bättre egentligen! Så jag tänker faktiskt börja springa och försöka lära mig laga nyttig mat. Om mina föräldrar tycker det blir för dyrt med all extra kost jag ska ha nu så får jag väl betala skiten själv! Jag tjänar ju faktiskt tillräckligt för att jag ska kunna köpa egen mat. Men det är ju inte det som jag vill att mina pengar ska gå till i första hand. Men så är livet. Fast jag tror faktiskt inte det är någon risk för känner jag mina föräldrar rätt så kommer de betala min mat. Dessutom har de det som rättighet. Anyway, det som jag nu försöker säga är att från och med i morgon kväll, eller på lördag rättare sagt, börjar jag ett nytt liv med nyttig mat, joggande och absolut inge godis. Hoppas jag kan hålla detta nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar