söndag 22 februari 2009

Nu ska jag packa väskan

Ja nu är det rent och snyggt i Fridas bur. Skönt att ha det avklarat. Snart är det mat som gäller sedan ska vi åka till Härnevi på gudstjänst (jag håller ju på att konfirmera mig och vi måste ha 40 poäng för att få göra det, ett poäng för varje "kyrklig" sak man gör). Men innan jag gör något av det ovanstående så ska jag packa väskan. Har inte ens funderat på vilka kläder jag ska ha med mig. Haha.. jaja, jag lyckas nog med det också.

Men nu ska jag komma till det sorgliga! Det är så att min mormor och morfar inte har något internet så jag kanske inte kan blogga något! Men jag tar med mig datorn ändå för om jag har tur så har någon av deras grannar trädlöst internet som är öppet för alla att använda. Nu får vi verkligen hålla tummarna för detta. Annars så blir ju det här mitt sista inlägg, för jag tror inte att jag kommer hinna med att sitta mer vid datorn p.g.a allt jag ska hinna med. Men men, som sagt så ska vi inte hänga läpp än!


Hah.. cp bilder eller vad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar